2014. március 6., csütörtök

02.- Chapter

- Lányok had mutatkozzunk be.. - Szólalt meg az a srác aki ajtót nyitott. Erre a megszólalásra jött elénk a többi három.

- Liam vagyok, örvendek a találkozásnak. - Mutatkozott be az ajtós.

- Harry vagyok. - Szólalt meg a göndör.

- Zayn.. - Hú de menőnek képzeli itt valaki magát..

- Alex vagyok.. - De cuki..

- És persze hülye! - Szólalt meg Zayn.

- Te kiss-! Kinyírlak!!!

- FIÚK!! - Vetett véget Liam (asszem) a vitának.

- Én Rose vagyok. - Szólaltam meg először.

- Sam.. - Szólalt meg rögtön utánam Sam.

- Chloe. - Chloe sem habozott.

- ........ - Holl nem szólal meg.. miért nem szólal meg?!

- Ő Holl.. - Válaszoltam helyette.

- Lányok... melyikőtöknek az apja William Lane? - Kérdezte Zayn.. honnan a jó büdös francból tudja az apám nevét?!!

- Az enyém... - Szólaltam meg remegve. Mit tett vajon már megint?!!

- Értem.. - Elkezdett sétálni körülöttem. - Tudod, hogy a faterod megfenyített minket?

- Találkoztál vele? - Csodálkoztam rajta. Én nem találkozok vele még, hogy ő??

- Nem! De küldött egy levelet. - Elkezdett az arcom előtt lóbálni egy kibaszott papírnak titulált fecnit.

- Had nézzem! - Kaptam ki a kezéből mire ő megállt. A lányok körém gyűltek. Mire befejeztük az olvasást mindannyian elkezdtünk röhögni. A srácok csak értetlenül néztek ki a  fejükből. Zayn tiszta ideg lett.

- Mi ezen az olyan rohadt vicces?!! - Akadt ki Zayn.

- Ez nem fenyegetés! - Válaszoltam röhögve kérdésére. - Ha apám megfenyeget valakit az nem ilyen! Őrülnöd kéne, hogy nem szemtől szembe mondta ezt!

- Te kis! - Emelte meg a kezét, hogy megüssön, de Alex (asszem ez a neve) megfogta a kezét és mosolygott.

- Nyugi Zayn! Tudod, hogy nem lehet lányokat megütni, ugye? - Zayn kirántotta kezét a szorítás alól.

- Tudom..

- Nyugodj meg és kapj be egy faszpirint! - Szólalt meg nevetve Chloe. A fiúk értetlenül néztek Chloera..

- Hollnak van faszpirinje, nem? - Kérdezte nevetve Sam.

- Engem ne keverjetek bele, jó? - Ártatlankodott Holl. Szegény zavarban van.

- Láányok! Nyugi! - Próbált leállítani minket Liam.... sikertelenül. Chloe és Sam hangosan nevetni kezdtek, Liam próbálta őket lenyugtatni, Holl előkapta a telóját és videózni kezdett. Zayn megrántotta a karomat.

- Ezek mindig ilyenek? - Kérdezte.

- Ja, de ez a jó bennük! Lehet velük hülyéskedni--

- LÁNYOK! - Kiabált Holl (ez meglepett!). Sam és Chloe megállt, és mindenki Hollra nézett. - Ha nem hagyjátok abba elküldöm a kis előadásotokat a szüleiteknek és hazamentek! Oké?

- Okééé... - Vágta rá a két csaj egyszerre.

Kínos néma csend. Ajjaj, ilyenkor nem jó srácokkal együtt lenni egy házban, mert ekkor tesznek fel intim kérdéseket. Ahogy Samat és Chloet ismerem ők azonnal válaszolnának..

- Ugye ti nem vagytok kurvák? - Törte meg a csendet Zayn... mi van?!! Mi ez a kérdés baszd meg?!!

- ŐŐŐőőőőő..... mi van? - Kérdezte Sam.

- Na de Zayn! Mi ez a kérdés?! - Úgy tűnik  Liam totál kiakadt..

- Igen képzeld azok vagyunk, ezért jöttünk hosszú nadrágban-pulcsiban, és nem miniszoknyában és melltartóban. - Válaszolta Chloe, elég flegmásan..

- Nos mi kurvákat ide nem engedünk be úgyhogy takarodó van! - Válaszolta Zayn ugyan abban a stílusban.

- Oké most én valamit nem értek... - Értetlenkedett Sam az ő "laza vagyok" stílusában. - Te ilyenkor fekszel le?!

- NEM...! - Akadt ki Zayn. Mondjuk ha valaki nekem értetlenkedett volna így ebben a stílusban biztos egy akkorát lekevertem volna neki, hogy a föld adta volna a másikat.. igen a föld!

- Már megint kezdik.. - Mondta Holl miközben fejét rázta és egyik kezével fogta.

Nos lássuk csak.. - Szólaltam meg, és mindenki rám nézett. Zayn felé fordultam.. - Te vagy az aki mindig kurvának nézi a csajokat és azt hiszi magáról, hogy menő pedig nem. - Ezután Liam felé fordultam.. - Te vagy az ILLEMTUDÓ - hangsúlyoztam ki - aki mindig kedves, nem káromkodik.. másszóval Zayn ellentéte. - Ekkor ránéztem a másik kettőre.. - Nos ti.... fogalmam sincs, hogy kik vagytok úgyhogy rólatok nincs véleményem.

- Az addig jó, nem? - Kérdezte Alex.

- Nos szerintem fáradtak vagytok, úgyhogy mennyetek a szobátokba. - Szólalt meg Liam. Úgy tűnik kezdi unni az egészet..

- Figyucska haver.. te éppenséggel nem töltöd be azt a rangot, hogy megmond mit csináljunk okés-- - Rántottam vissza Samet, hogy már elég volt nem kérünk belőle többet.

- Oké! - Válaszoltam nem figyelve az előbbi válaszra.

- Nos csajok. A ti szobáitok balra vannak a mieink jobbra, hogy ne menjen be senki se a csajokhoz - ekkor ránézett Zaynra - és egyikőtök se jöjjön be hozzánk - nézett Chloera és Samre. - Négy szoba van mindenkinek egy-egy  viszont közös a fürdő. Kettő fürdőt tudtam nektek felszabadítani úgyhogy egy fürdőn ketten osztoztok, ti döntitek el, hogy melyiken kik és a szobákat is, hogy melyik kié-kié. Ja és ha lehet tegyétek ki a neveteket a szobákra, hogy tudjuk kié.

- Ok.. ennyi? - Sam már kibaszott fáradt volt úgyhogy nyűgösködött.

- Lenne még valami... - Titokzatoskodott Liam. O-oooo.....

2 megjegyzés:

  1. sziiaaa! sztem jó lett ^^ várom a kövit! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki! Bocsi, hogy eddig nem írtam választ, de sokat kellett tanulnom. Folyamatosan tz írtunk! De a jó hír, hogy 4-nél nem lettek rosszabbak.
      Sokat fog késni a 3. rész de mindent beleadok, hogy minél élvezhetőbb és, hogy minél hamarabb kész legyek! Most egy nagy csavart tervezek beletenni.
      Készülj fel! ;)
      Nicole

      Törlés